Follow REMON

Little bit of black

čtvrtek 9. dubna 2015

Občas mě taky popadne nálada na trochu černé barvy.
Černá je jednou z mých oblíbených barev, přesto celočerné outfity moc často nenosím. Přednost dávám barvičkám nebo světlejším kouskům. No, občas i mě popadne nálada zahalit se do tmavé od hlavy až k patě.
V létě jsem si hodně zvykla na kombinaci elegantnějších šatů s teniskama, outfity mi potom připadají tak nějak vyvážené. Je to jedna z kombinací, kterou určitě doporučuji zařadit do šatníku. Proto jsem byla ráda, když se mi na narozeniny botník obohatil o černé conversky, které jsou pro mě jedním z evergreenů. Hodí se skvěle snad uplně ke všemu, od kožených kalhot, přes jeanovou bundu až po extravagantnější malé černé.
°
Even though black is one of my favourite colours I'm not wearing black outfits really often. I prefer colours and brighter clothes. But sometimes I just want to cover myself with black colour from head to toe.
In summer I used to combine elegant dresses with sneakers, outfits seem to me more balanced. It's one of combinations I really recommend you to wear. So that's why I was happy when I got black converse as a birthday present. They are one of the evergreens. They really match with everything, leather trousers, denim jacket or extravagant little black dress.







2 komentáře:

  1. Červený rúž sa mi ktomu veľmi hodí a tie conversky sú pre mňa tiež také evergreeny. A vlasy ti krásne sadli pod klobúk. Vyzeráš úžasne.
    http://www.callmegiraffe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat