Follow REMON

How about white jeans?

pondělí 27. dubna 2015

Přichází hlavní sezóna bílých jeanů, jak se na ni těšíte vy?

Často se říká, že nošení bílých jeanů před posledním pondělím v květnu, je něco, čemu by se člověk měl vyhnout. S tím tak uplně nesouhlasím. Když neni zrovna všude bahno, ráda sáhnu po světlém nebo celobílém outfitu i v chladných měsících. Při té správné kombinaci to rozhodně neurazí, právě naopak!  Při prvních náznacích jara překlízím skříň a vytahuju všechny barevný, bílý nebo roztrhaný kalhoty. Takže neváhejte a šup prosvětlit šatník!
Tentokrát jsem ještě nekombinovala úplně letně. Doladila jsem světlým topem, halenkou s aztéckým potiskem a černou koženou bundou. Boty jsem zvolila masivnější. Černé s hrubou podrážkou s průřezy po stranách, které jsem si pořídila u Bati a kterým jsem naprosto propadla! (Milion palců nahoru pro Baťu)!
°
Some people say that we shouldn't wear white jeans before a memorial day. I don't really agree with this. I'm that kind of person who like to wear light or all white everything outfits. Well, if there's no mud outside. When you combine it in right way, the effect can be amazing. So when spring starts it always means that I'm changing my winter clothes and taking all the coloured, white or ripped trousers. So let's make our wardrobes bright again!
This combo is not really summery yet. I wore light top, blouse with aztec printing and black leather jacket. I chose a black with massive sole and with holes on sides which I bought at Baťa and totally fell in love with them! (Thumbs up for Baťa)!









Žádné komentáře:

Okomentovat