Follow REMON

Arts of fashion

čtvrtek 26. března 2015



Po troše trápení konečně dokončeno a odesláno.
Zadání zimní klauzury je vždy spojeno s americkou soutěží Arts of fashion v San Franciscu. Pro tento rok se jedná o téma TRANSLATION. Dost mě lákalo, poslat tam taky svoje návrhy, tak jsem to co se mi ještě na konci února zdálo jako Sci-fi, proměnila ve skutečnost. Ha!
Translation jsem pojala jako překlad zašifrovaného textu, pomocí klíče. Šifrou jsou krychle a kvádry vytvořené v 3D programu podle techniky anaglyfu a klíčem 3D brýle. Využívám tedy grafické potisky, které vytvářejí 3D iluzi, že šaty nejsou tak uplně šaty, ale spíš prostorový objekt.
Konečně mám dokončeny i odesláno, od příštího týdne mě čeká realizace a zkoušky tisku.
Přikládám pár návrhů, bohužel ty funkční, mi nejdou nahrát. I tak si můžete některé věci vyzkoušet, takže pokud máte doma 3D brýle, jen do toho!

Za odborné rady a spolupráci děkuju Martinu Šnajdrovi!
°
Semestral work in winter semester was connected with american competition Arts of fashion in San Francisco. TRANSLATION is the topic for this year. It was kinda tempting for me, so I wanted to send also my design. It seemed to me a bit as a Sci-fi at the end of February, but I turned it into reality. Ha!
I developed the topic as translation of a code which can be deciphered only by using a key. Code is a printing made from cubes and blocks (in 3D program) in anaglyph technique. I'm using graphic printings, which are making 3D illusion so the dresses don't look like dresses, but more like a spatial objects.
I finally finished and sent all the things and documents, so I'm going to sew and try all the printing options next week.
Here are some of the designs, I couldn't upload the one with working effect, but some of pictures work, so if you have a 3D glasses, go for it!

Many thanks to Martin Šnajdr for helping me with technical things!








Žádné komentáře:

Okomentovat