Follow REMON

Sunshine

čtvrtek 19. března 2015



Modrá sukně, boty s brejlema a trochu sluníčka!
Tenhle jarní model jsem na sobě měla v úterý. Menší narozeninovej oběd, v kombinaci se skvělým počasím si doslova říkaly o odložení těžkých kabátů. Konečně jsem dostala možnost obout tyhle báječný Melissy (ze spolupráce s Lagerfeldem), které jsem dostala k Vánocům. Údajně to byla zimní kolekce, no evidentně ne v tomhle podnebném pásu! Ty malé plastové brejličky u špičky mě pořád neskutečně fascinujou. Kombinovala jsem je se světle modrou sukní, která materiálem napodobuje neopren a sáčkem ve stylu Coco Chanel. Vlastně jsem byla taková malá Lagerfeldova figurínka hehe. 
°
I wore this spring outfit on tuesday. My birthday lunch in combination with good weather really wanted me to leave my winter coat at home. It was also perfect opportunity to wear these amazing Melissa ballerinas (created in cooperation with Lagerfeld), which I got for Christmas. They should be A/W collection but obviously not in this climatic area! And the little plastic glasses are still fascinating me so much. I combined it with baby blue skirt, which kinda look like it's made of neoprene and blazer in Coco Chanel style. Actually I can tell I looked like a little Lagerfeld's figurine haha.










Žádné komentáře:

Okomentovat