Follow REMON

Pastel

neděle 8. března 2015


Teplo je tady a spolu s ním vylézají na povrch i barvy!

Dnešek pro mě byl opravdu první jarní den. Už od rána svítilo sluníčko a hlavně konečně bylo krásně teplo! Dostala jsem tedy možnost, provětrat tuhle koženkovou růžovou bundu, která na mě už pár týdnů mává ze skříně. Většinou nosím černou nebo hnědou bundu, ale už několik let jsem toužila po bílý nebo nějaké v pastelové barvě. Tahle mi připadá úžasná, ze střihu jsem nadšená a barva mi nabízí skvělý možnosti kobinací.
°
Today was really first spring day for me. It was sunny since morning and warm. I finally had the chance to wear my pink fake-leather jacket which was hanging in my wardrobe for few weeks. I'm used to wear black or brown jackets but I wanted one in white or any other lighter colour for a years. This one is perfect, I love the shape and I can do so many interesting combinations with the colour.









Žádné komentáře:

Okomentovat