Follow REMON

Camel coat and spring

čtvrtek 5. března 2015

Pomalu se otepluje a svět začíná být hned veselejší!

I když jsem velký fanoušek zimy, kabátů, šál a všho s tim spojenýho, z přicházejícího jara mám velkou radost. V Barceloně jsem si zvykla na teplo a sluníčko, a spolu s tim taky na dobrou náladu všude kolem sebe. (A taky se těšim, až vytáhnu všechny svoje mokasíny a další báječný boty!!) 
Klauzura se opět posunuja trochu dál! Prozradím, že vycházím ze stylu NORMCORE neboli móda proti módě/antitrend. Už rozpracovávám několik návrhů, tak uvidíme, které dva si nakonec vyberu. Největším úskalím jsou pro mě asi materiály, zatím jsem se sama příliš nerozhodla, s jakýma bych chtěla pracovat a když už se pro něco rozhodnu, většinou to nemůžu sehnat. Zítra se chystám na (doufám že už poslední) průzkům, tak snad mě něco zaujme. 
Všem přeji krásný zbytek dne!!
°
I'm pretty big fan of winter, coats, scarfs and all the things around it but I really happy about incoming spring. I really get used to warm weather, sun and good mood all around me in Barcelona. (And of course I'm looking forward to wear moccasins and all my shoes!!)
Still working on my semestral work and it goes pretty well. I'll create my collection in NORMCORE style - fashion against fashion/anti trend. I'm working on few sketches and trying to transform them into new designs. But I have pretty big problem with materials. I still didn't decide which materials I want and when I'm sure about something I can't find it anywhere. But I'm going to see all the fabrics again tomorrow so I really hope I'll find what I want.
I wish you all beautiful day!!






Žádné komentáře:

Okomentovat