Follow REMON

Summer vibes

středa 1. července 2015

Konečně se dostavila pravá letní atmosféra
Skoro celý červenec mě spíše přesvědčoval o tom, že léto je ještě hodně daleko. Díky bohu první letní den se ukázal tak, jak má být. A tak jsem se vyletnila i já! Jedním z must-have věcí na léto je rozhodně proužkované tričko, které je jedním z mých nejoblébenějších kousků v horkých dnech. Dá se kombinovat úplně se vším. Pro tentokrát jsem si k němu vzala růžovou perforovanou koženkovou sukni. Z počátku jsem byla trochu skeptická k nošení sukní a kraťasů z podobných materiálů v létě, ale ukázaly se jako velmi pohodlné a přijemné na nošení.
Na konec přidávám několik nápadů, po kterých sukních sáhnout. Zkuste výrazné barvy, klidně i ty metalické nebo sáhněte po koženkové sukni s třásněmi.

°
Weather in last 4 weeks seemed to me like summer is really far. Thanks god for the first summer day which was exactly as summer day should be! So I wore really summer outfit. Striped t-shirt is one of must-have things for summer, it's one of my favourites during hot days and you can wear it with everything. I combine it with perforated pink faux leather skirt. At the beginning I was a  bit sceptical about wearing skirts or shorts made of these types of fabrics in summer but surprisingly they are really comfy and nice to wear.
At the end of the article there are some tips. Try to find one in really distinctive colour or metallic one. You can also try faux leather skirt with fringes.







Žádné komentáře:

Okomentovat