Follow REMON

Red red red

úterý 12. května 2015


Sluníčko, teplo a holé nohy
Teplejší dny mi začínají připomínat, jak moc se vlastně těším na léto. Sice jsem víc zavřená ve škole, než venku, ale i za tu krátkou chvíli, kdy se přesouvám z místa na místo, si to naprosto užívám. Konečně nastal čas na holé nohy, sukně a kraťasy. Já už se nemohla dočkat, až opět obléknu svojí černou sukni s poměrně rafinovaným průřezem a tyhle ultramarínové podpatky. Léto může přijít, já už jsem připravená!
°
Sun, warm weather and bare feet

These warm days just remind me of how much I'm looking forward summer holidays. I know that I spend all the time at school but I'm really enjoying moments when I'm moving from place to place. It's time for bare feet, skirts or shorts. So I just couldn't wait till I can wear my black refined skirt with transparent cut and ultramarine heels. So summer where are you? I'm ready!








Žádné komentáře:

Okomentovat