Follow REMON

Bílo-černá symfonie

čtvrtek 26. února 2015

Já a moje přeplněná hlava!
V posledních dnech můj mozek pracuje tak na 300%. Především kvůli klauzuře (téma jsem si v podstatě určila, hledám už jen ten správný směr a pak se pomaličku vrhnu na návrhy) a dalším semestrálním pracím. Takže navrhuju, kreslím, šiju a zase kreslím. Zatím vám ještě nic neprozradím, ale už brzy uvidíte nějaké skicy nebo modely ze zkušebních materiálů. 
Dnes jsem po dlouhé době oblékla proužkované kalhoty a sáčko, které jsem šila v rámci letní stáže v Plzni. Dnes se to v podstatě celé neslo v bílé a černé!
°
My brain is working really hard these days. Mostly it's because of my semestral work (I have a topic, but still need to work on the way how Im going to express it and on my sketches. So I'm still drawing, sewing, designing and again drawing. I'm not gonna tell you what it is about for now but I'll post some of my drawings or little sewed models soon.
I wore stripped pants today after pretty long time and blazer which I made during my summer internship in Pilsen. It was (almost) all about black and white today.






Žádné komentáře:

Okomentovat