Follow REMON

Back to Pilsen

úterý 17. února 2015



Zmatek, saláty a zapomenutý běžecký boty. První týden v Plzni za sebou!

Když si člověk balí pár minut před opětovným stěhováním se, tak to není úplně ono. Tak nějak bych i popsala celý minulý týden. Do Plzně už jsem se těšila, nutně jsem potřebovala najet na nějakej režim, první dny byly ale takový nějak rozlítaný. Když jsem otevřela kufr, přišla jsem na to, že mi tam pár věcí chybí. Ručník, nějaký to teplý oblečení a třeba taky běžecký boty. S novým semestrem (nebo spíš po tom minulým) jsem usoudila, že by nebylo od věci, začít se věnovat sama sobě a žít trochu zdravěji, než posledních pár měsíců. Do programu jsem si tak zařadila fitko třikrát týdně a dietu, zatím mi to celkem vyhovuje, doufám, že brzo uvidím výsledky.
Ve škole jsem se taky musela chvíli rozkoukat. Nový tvýře, nový práce. Doučování, ze kterýho mam hlavu jako pátrací balón no a hlavně zadání klauzurní práce. Vlastní téma v návaznosti na současné módní trendy, mě ze začátku docela vyděsilo, takhle široký témata mě nemají úplně v lásce. Teď si ho nechávám trochu uležet v hlavě, pár nápadů mám, snad se to brzy začne rýsovat.
Víkend jsem strávila odpočinkem, vyrazila jsem trochu do města a udělala si volnej víkend, dokud to ještě jde. Teď už můj sobotní outfit!
°
When you're trying to pack your things few minutes before "moving", it's not the best thing you can do. And this is how I would describe last week. I was looking forward to be back in Pilsen because I kinda need a strict daily program although my week was a bit chaotic. When I opened my suitcase I realised that I miss few things as towel, some warm clothes or running shoes. After my (unhealthy) semester I decided to feel better/healthier and get fit. I'm having a new regime including fitness three times a week and a diet. I'm fine with it right now so I hope I'll see results soon.
School also seemed new to me. New faces, new works. I'm still having headache from tutoring and mixed feelings because of my new semestral work. Own theme according to contemporary trends. I got bit scared of it. Iguess these (wide) topics don't like me. I'm trying to think about a bit and already have few ideas. Hope to start work on it soon.
So I relaxed a lot during this weekend. I went to the city and had days off until I'm not having to much work. Here is my outfit from saturday!








Žádné komentáře:

Okomentovat