Follow REMON

Slaměný klobouček

neděle 3. srpna 2014

Jednou z mých závislostí jsou klobouky. Připadá mi ale škoda, že jsou víc ženskou než mužskou záležitostí. Upřímně jsem doslova skákala radostí, když si Erik jeden pořídil.
Vlastně si bez klobouku svůj šatník už nedokážu představit, o to víc jsem byla ráda, když se Erik v obchodech začínal po nějakém poohlížet. Na léto je tenhle slamáček ideální, ať už do města nebo k vodě. A hlavně jsem se konečně osvobodila od toho, že mi na koupališti ten můj neustále bral!!  
Co se týká kombinací, líbí se mi ty denní, uvolněný. Nejradši mám ale kombinace se sakem a třeba i dlouhýma kalhotama.
°
One of the thing I'm addicted to are hats. It's too bad that it's more feminine than masculine affaire. Honestly, I was so excited when Erik bought one.
I can't even imagine that I wouldn't have hats in my wardrobe, that's why I was happy when Erik started search them in shops. I think this straw hat is fantastic for summer, either to the city or when we go swim. But mainly he will stop taking the mine hat!!
And what about the combo? I really like this lax, daily outfit. But combination with blazer and long trousers is the best for me.







Žádné komentáře:

Okomentovat