Follow REMON

Cozy "T-shirt"

pátek 1. srpna 2014

Jedny z mých nejoblíbenějších oděvních kousků jsou tyto prošívané, měkké mikino-trička. Pokud jsou se vzorovaný nebo barevný baví mě dvakrát tolik.
Pár měsíců zpátky mi máma přivezla z Madridu prošívanou bílou oversized "mikinu", je skvělá svým neobyčejným střihem skvěle zvedla každej outfit. Při menším procházení máminýho šatníku jsem narazila na tadytu kytičkovanou, kterou snad nikdy neměla na sobě, takže jsem ji okamžitě zabavila. Občas se mi vyplatí, prošmejdit to tam. Nyní mám vyhlídnuté další dva v Reserved, tak doufám, že je ještě stále budou mít. Jeden ve starorůžové druhý je takový miminkovsky modrý.
°
My mother was in Madrid few months ago and she bought me there white oversized "jumper" I think it's super amazing because of the pattern. It makes the outfit amazing. When I went to my mothers wardrobe I found this  flowered "jumper". I guess that she never wore it, so I pocketed it. Sometimes I'm successful when I explore her wardrobe. Now I want to buy two more in Reserved, I hope they still have them. One color is old pink and another is baby blue.









Žádné komentáře:

Okomentovat