Follow REMON

Up!

sobota 13. června 2015

Flitry a balónky
Můj outfit z oslavy narozenin z minulé soboty. Teploty stouply přes 30 stupňů, takže jsem se vyletnila. Celá párty byla pojatá jako black and white, zvolila jsem tedy průhledné flitrované šaty, pod které jsem oblékla černé kalhotky do pasu. Celý outfit jsem doplnila černo-bílýma sandálkama. 
I přesto, že jsou flitry obecně považovány za prvek, který se nosí až po setmění, oblékla jsem je už v přes den, za svitu sluníčka. Můj tip? Flitrovaným topem nebo šatama rozhodně neurazíte ani na začátku dne. Doporučuji kombinovat s jednoduchými, nevzorovanými kousky.

°
Sequins and balloons

My outfit from last saturday birthday party. In really hot day when the temperature was more than 30 degrees I needed to be summery. We had black and white party, so I chose transparent sequin dress with black high waisted panties in combination with black and white sandals.
Despite the fact that sequins are more night thing, I wore them during day when the sun was shining. My tip? Wear sequin pieces (top, dress, ...) from the beginning of the day. Combine it with simple, not patterned pieces.




2 komentáře: