Follow REMON

Děda lovec pokladů

úterý 2. června 2015


Když se z vašho dědy stane fashion hunter

Vždycky se mi stávalo, že mě například máma překvapila nějakým pěkným kouskem. Jablko evidentně nepadlo daleko od stromu! Přibližně před půl rokem se mi děda chlubil, že byl v sekáči a něco mi koupil. Přepadlo mě zdešení (:D) a trochu špatný pocit, jak říct dědovi že se mi to třeba úplně nelíbí. O to větší to bylo překvapení, když jsem je přijela navštívit. Myslím, že se v něm probouzí druhej Lagerfeld nebo tak něco! Jedním z jeho nejzářnějších úlovků je hedvábná Escada košile, kterou tu uvidíte již brzy. Další z favoritů, co jsem od něj dostala, je tahle modrá manšestrová bundička. Myslím, že je se dá skvělě kombinovat s dalšíma výraznýma barvama. Já jsem tentokrát zvolila žluté kalhoty a bílou halenku.

°

When your grandfather become a fashion hunter

It used to happen to me that my mum bought me some nice clothes. I guess things like this are happening in all generations in our family. About half a year ago my grandfather told me, that he bought me some clothes in second hand. To be honest, I was bit scared (:D) and I felt guilty. What if I have to tell to my grandfather that I don't like it. When I visited them I was really surprised. I think he's starting to be second Lagerfeld or something like that! One of his biggest "catches" was silk Escada shirt (soon on Remon). Another of my favourites is this blue corduroy jacket. It looks really good in combination with some distinctive colours. I combine it with yellow trousers and white blouse.













Žádné komentáře:

Okomentovat