Follow REMON

Tutu

středa 16. dubna 2014


Za krátký období se toho událo až moc...

Po návratu z Paříže jsem v jednom kole. Nastačí, že si člověk musí po skvělým týdnu rychle uvědomit, že už je zase v "reálu", další věc je ta, že musí najet do starých kolejí a začít makat. Pro mě byl poslední týden hodně hektický. Pomalu už se mi blíží konec semestru a s tím je pro mě spojené šicí období spojené a klauzura. Další položkou na seznamu bylo Erikovo stěhování. Hned co jsme přijela, vpadla jsem do rozbombardovanýho bytu a museli jsme začít makat, počínaje malováním, uklízením a drhnutím konče. Teď už jsme z něj udělali obyvatelné místo a začínáme pomalu zařizovat nábytekem. 
Tou poslední a vůbec nejdůležitější událostí bylo to, že jsme se rozloučily s IKONOU. Nebyla to extra dlouhá doba, ale určitým způsobem jsou pro člověka tyhle věci stejně těžký. S Niki jsme se každá vydaly jinou cestou a myslíme, že to tak bude pro nás obě lepší.
Teď fotky ze školy, z módní fotografie a pózování se skoro novou tutu od Akari.









Follow my blog with Bloglovin

5 komentářů:

  1. Ty fotky se vám moc povedly, nejradši mám tu s nahými zády. A ta sukně je boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! :) a krásné tetování :) tančíš? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. Také mám "pixie cut".. Sakra, že bych se taky nechala nafotit :D.. Vážně krása! :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat