Follow REMON

spring

pondělí 21. dubna 2014



Outfit jsem tentokrát ladila od bot, srdíčkové Melissy vítejte ve sbírce!
Sobotní slunečný den jsme trávili na Letenském zámečku, byli jsme pozváni na svatbu našich rodinných známých. Já tedy stála před otázkou, co na sebe? Při dlouhým pátrání po vhodných šatech, jsem však nenašla žádný, který by se hodily. Naschvál jsem si proto koupila boty, a ladila tak celý model od spoda nahoru. Volba tak padla na pudrové Melissy s černým srdíčkem, po kterých už dlouho pokukuju. Ideální volba na svatbu! Melissy mám doma hnedka dvoje, červené kotníkové a oranžové polobaleríny s mašličkou. Celkově mi tyhle boty připadají strašně pohodlný, příjemný a jsou něčím nastříkaný, takže voní po jahodách. Musím přiznat, že po několika hodinách na nohou, mě bolela každá část chodidla, ale stejně jsou úžasný! 
Pokud si tedy chcete koupit nějaké nové botky, tyhle jsou můj tip!

°
I spent beautiful sunny saturday at the little castle in Prague. We were invited to a wedding of our family friends. Before that there was a big question. What should I wear? I couldn't find any good dress so I dedided to buy a shoes. I had to adjust my outfit to new heels. I bought nude Melissas with black heart. I was about to buy that pair of shoes for some time. Perfect for wedding! I have two pair of Melissa shoes at home, red ankle boots and orange flats with bow. They are comfortable and smell like strawberries. I have to admit that my feet really hurt after standing for a few hours but I still love them!
This is my tip if you want to buy new pair of shoes!








4 komentáře: